Tuesday, June 10, 2008

Aku sorang jutawan

Dah 2 hari aku duk tebeng(loghat ganu)-(untuk pembaca blog aku menambah vocab(dengan izin-hehehe)...akhirnya abis jugok aku baca buku Azizi Haji Ali...Pelita Jutawan...mungkinkah suatu hari nanti aku akan jadi salah seorang dari mereka....kira best jugoklah...buku La Tahzan bila nak abis ni....cuma aku tertarik nak abiskan buku Jangan Putus Asa, kalau tak silap karangan Hamdan Lutfi.....mula2 teruja jugok....ingatkan kawab aku...rupanya kawan aku Hamdan lain rupanya....p/s mintak ketua Unit kaunseling sent mai tajuk buku Azizi Haji Ali yang aku baca tadi tu buleh ko....masuk sket loghat padang luas..hehehe...jange maroh gok...sajo nok merapu sket....

2 comments:

adanz said...

azizi ali is the author for "PELITA JUTAWAN"

ang one more book is "JANGAN BERPUTUS ASA" written by HAMDAN LUTFI not Hamdan latif or hamdan zakaria..... hahahahaha anyway, nice effort for beginner... good luck be...

Ibnnordin said...

Tq adanz kerana buat pembetulan dan bagi maklumat.