Wednesday, June 11, 2008

Arbain Bujang Kembali

Hari ni 11 Jun 2008..bermakna esok aku kembali bujang sehingga 26 Jun 2008. Bukan apa, bini nombor wahid aku kena pi kursus induksilah pulok kat Pulau Pangkor(wawawawawa). Anak-anak pulok kena hanto umoh Opah ngan Tok dia kat Taiping lepas pejabat petang ni. Ini yang buat aku sedih pagi-pagi ni....berpisah ngan anak mak mertua aku boleh gagah lagi(hehehe)....tang berpisah ngan anak-anak buat aku tak keruan ni. Aku bukan tak nak jaga, tapi aku kena pi Sarawak pulok(p/s-jangan pandai2 nak pesan kek lapis pulok(aku ngeri naik bot kecik melintasi sungai untuk beli kek lapis Sarawak yang best tu).
Bukan apa, cuma aku tak syok bila orang kata, buat anak je pandai, jaga anak tak pandai.hehehe...apapun thanks buat mak dan bapa mertuaku kerana memahami dan banyak membantu..dulu dan kini....buat isteriku...jaga diri masa kursus...rinduilah suamimu yang tak seberapa ini selalu....wawawawawa...buat abe De...semoga kau tabah dalam kejauhan ini...takbir3x

3 comments:

adanz said...

nok sebouk jugok name aku tuh... huhuhu dok tahu nok kate mende doh.. wase dok rok chettong.....

Ibnnordin said...

Selalu sebut tanda ingatan...tidak salah kan?

Ibnnordin said...

Selalu sebut tanda ingatan...tidak salah kan?