Tuesday, June 30, 2009

Majlis Penutup Konvensyen Usahawan Muda Peringkat Kebangsaan kali ke 13

Ahad malam Isnin lepas aku diamanahkan mewakili Ketua Jabatan aku ke majlis Penutup Konvensyen Usahawan Muda Peringkat Kebangsaan kali ke 13. Tak jauh pun...kat dewan politeknik je. Majlis disempurnakan oleh D.Y.T.M. Raja Muda Perlis.

Macam biasalah,ada dinner sekali. Bermula dengan bacaan doa dan disusuli oleh persembahan "menghiburkan orang yang sedang makan". Sambil2 menjamu selera tu Hazami buh 4 lagu kot. Pahtu ada penari siam pulok. Yang ni aku tak tahan sket. Pasai depa pakai baju tak cukup kain. Ngeri aku dibuatnya. Dahlah traffic "light merah", kain sembahyang pulok disidaian..faham2 jerlah..hanya jauhari yang mengenal manikam, (bukan johari yang mengenal maniam)...huhuhuhu..akukah yang berdosa.

Tapi yang bagusnya buat persembahan kat mana-mana majlis makan ni antaranya yang aku perhatikan, lepas satu-satu persembahan semua hadirin akan bagi tepukan "paling gemuruh" walaupun depa tak menghayatipun persembahan tersebut. Macam mana nak menghayati.."melantak" lagi best...

Jom tengok gambar2 yang sempat aku rakamkan ;
1. Gambar bekas hidangan yang dah "lincin"
2. Gambar bersama blogger terhangat PTSS(yang pakai baju Hijau tu, siap bersongkok).







3 comments:

adanz said...

ooo yg baju ijo blogger terhangat, yg baju merah? hangat2 taik ayam suam kembali? hahahhaa cabuuuuuuttttttt

abuyon said...

Gambar ketiga, sebelah kiri tu kawan saya tu... suruh dia masuk blog saya...

Ibnnordin said...

Insyaallah..Syeikh