Monday, June 22, 2009

Mana Satu Pilih Anda



Mana satu pilihan anda agaknya.
1. Jika berminat nak jadi Jutawan -Pilihlah Pelita Jutawan-Buku ni aku baca kat bilik Mantan Ketua Unit Kaunseling PTSS.
2. Jika berminat nak jadi wanita solehah-Pilihlah 50 Pesan Rasulullah Kepada Kaum Wanita. Buku ni adik aku bagi hadiah kat bini aku sempena konvokesyen kat PICC dulu(Putrajaya) , lama dah kira, tarikh aku tak ingatlah.
3. Jika pasangan yang dah lama kahwin dan ingin menyemarakkan cinta- Pilihlah Asam, Garam, Gula & Kopi. Buku ni aku beli sendiri coz aku memang peminat tulisan Abd. Jalil Ali. Mula jatuh cinta sejak baca tulisannya dalam majalah keluarga.
4. Jika jiwa anda sentiasa resah dan gelisah-Pilihlah La Tahzan( Jangan Bersedih)-
Semuanya saya dah habiskan kecuali yang no 2 tu je. Insyaallah akan dihabiskan dalam masa terdekat. Yang ni pun aku beli sendiri, seronok membacanya.


















1 comment:

adanz said...

woi belum mantan lg la! surat pun belum kuo lg!