Wednesday, June 24, 2009

Si Dia Kembali

Catatan 24/06/2009
Insyaallah malam ni (maybe lewat malam sket kot- around jam 1 pagi kot ), aku dan anak2 kena p ambik umi anak2 aku (orang umah akulah tu) kat Dataran Lestari, belakang JPN Perlis.
Apa yang bakal terjadi selepas jam satu pagi tidak boleh diceritakan disini. Bluuuuuuuuuuuuurrrr.Biarlah rahsia(bukan pinjam kata2 sapa tau).
Alhamdulillah, hari ni along tak buat perangai dah..senanglah pulok hari...kelmarin buat perangailah jugok...tak nak bagi abi butangkan baju. Nak buat sendiri. Memang selalu ajar berdikari pun. Tapi pagi2 yang kalut tanpa Uminya, payah sketlah aku nak bagi along berdikari ni(atau akukah yang tak sabar).
Tapi Si Razin pulok buat perangai pelik. Tak penah2 sebelum ni dia tidur masa aku hantar dia p sekolah (PASTI)-saja aku sebut sekolah, biasakan anak2 katakan. Tapi hari ni dia tido dengan lenanya. Sampai kat sek pun, tak jaga lagi. Ntahlah pasal apa...penat duk "ngokah"(bahasa ganung) malam tadi kot.
p/s : Abe De, aku merindui komen2 mu.

3 comments:

Shamia said...

komen Abe De jer ke yang dirindui???
hua hua hua

Shamia said...

Bagi ler peluang wife nak Rehat dulu.... sepanjang masa kena kerjaaa jer..balik dari kerja pun kena kerja lagi....

Ibnnordin said...

Huhuhu...komenlah....jangan buah nyior komeng dohlah...