Monday, July 20, 2009

Belum Pasti, Kemungkinan Tetap Ada

Semalam aku dapat satu berita baru. Sumbernya(dirahsiakan atas faktor keselamatan-hehehe) kira pastilah. Cuma keputusan je belum muktamad kata depa(ganti nama ketiga-jangan ditanya siapa depa yang aku maksudkan). Berita gembiranya,jawatan Pengurus Kualiti telah ditiadakan. Maka secara automatik, aku pun digugurkan sekalilah dari jawatan tersebut. Alhamdulillah, syukur (anggaplah perkataan ini takder, pasal aku sebut dalam hati je).

Tapi dengar citernya aku akan diamanahkan dengan satu tugas baru yang agak mencabar jugak kata depa(tul ke mencabar). Sumber tidak rasmi mengatakan aku akan dilantik sebagai Pengerusi/Pengurus 5S. Betul ke. Kita tunggu dan lihat. Datang tidak diundang, pergi tidak diusir. Meniarap makan pasir, telentang menadah embun. Itulah resam dunia.

Razak Nordin berpesan ; Aku yang nenurut perintah.
Razak Nordin berpesan ; Setakat hari ni tak taulah makna 5S yang dimaksudkan, 5S versi aku adalah (Selak Sikit Sikit Senyap Senyap).

3 comments:

Anonymous said...

Wane gamok abe De...5S versi kawe tu buleh pakai ko...huhuhuu

adanz said...

kawe?
sepah,
semak kepala,
serabut perut,
songeh,
sampah.....
hahahahaha

Zubair Al-Qodahi said...

Skuad Sepak Semakin Sepi Sekali...huhu