Thursday, July 2, 2009

Catatan Hati : Nik Nur Madihah(Kesusahan Bukan Penghalang Kejayaan)

Sebelum aku nak khatamkan buku ke 2 yang baru aku beli ni, saja aku masukkan sket intro dari buku ini.

Orang-Orang Miskin Itu Disayangi Allah Dan Rasullullah SAW.' Jangan Mengalah Wahai Teman! Kesusahan bukanlah satu halangan untuk mengucup kejayaan dunia dan akhirat-NIK NUR MADIHAH.

Belajarlah menghargai,walaupun adakalanya ia amat memeritkan-RAZAK NORDIN

Oklah...nak baca buku pulok ni..jumpa lagi..aku tak lupa nak buat catatan tentang buku yang aku baru baca tu seperti yang dijanjikan. Tungguuuuuuuuuuuu coretan seterusnya....

Kepada pengunjung blogspot aku...tegur2lah ye...tq atas sokongan untuk aku terus berkarya walaupun tak seberapa...ceewah....sebelum nak kutuk aku, tolong baca balik kata-kata aku kat atas tu..huhuhu

Pengajaran untuk hari ini, ingat perpatah Melayu "sehari selembar benang, lama-lama menjadi kain".( Maksud aku..walaupun tulisan aku ringkas je hari ni, tapi yang penting aku menulis gak sket2, walaupun "hanya darinya lahirnya" satu manfaat)

No comments: