Wednesday, July 8, 2009

Kelab Takraw Masih Utuh




Terima kasih kat kawan2(Cikkar, Ashok, Mat Ju, Jubir, Iwe, Nazri Rejab, Hifi(walau turun bermusim) Ust We, Ust Bob(paling bersemangat selepas Mat Ju)...kerana masih terus mempertahankan "KELAB TAKRAW PENGHUNI KUARTERS PTSS"(Hanya Untuk Orang-Orang Yang Tabah...huhuhuu). Suatu petang tu aku sempatlah rakam beberapa keping gambar sebagai bukti. Kalau adalah isteri2 penama-penama di atas yang terbaca coretan ini, dengan rendah hati saya pohon, janganlah mintak suami2 anda p pasar ke, beli susu anak ke, dlllah selepas jam 6. Kesian kat depa dan saya juga.huhuhu...

2 comments:

Zulkifli said...

My Prend Dah Beli Rod

Nantikan kemunculan pemancing amatur yang baru khamis ini di tasik PTSS... Ari ni beliau telah ke Kangar bersama ku untuk mendapatkan keperluan asas memancing...
pemancing amatur ini juga adalah dari kelab takraw... kami berjanji untuk memastikan sepaktakraw tidak terkubur kerana hobi ini...InsyaAllah...Tunggulah kemunculannya..

Anonymous said...

Saya bukan tak nak turun, tapi saya tak dan lagi, anak sulung saya aktif sangat macam pak dia muda2.. Kalau saya bawak pergi dalam kot takraw tu confirm sy hanya jadi pengadil,penjaga garisan atau budak melo. Walaupun saya duk rumah saya duk minda2 laman ni http://www.nurul.mohdkhairudin.com (sbb dua2 kerja sbg. ala2 cikgu poli). Tapi kalau ada hok nak pakai laman sy edit kena royak saya dulu sbb takut gi daftar bawah students. Khas nak mudahkan detect students, terima assignment, causework, simpan data,kongsi data dll.