Friday, July 24, 2009

PTPTN-Tengoklah Sendiri

Sambil-sambil sarapan pagi tadi, tiba-tiba terkeluarlah perkataan PTPTN. Isu ni keluar mungkin kebetulan petang ni ada taklimat daripada PTPTN untuk semua pelajar diploma semester satu. Maka macam-macam andaian yang dibuat tentang PTPTN. Tapi yang pastinya bini aku kena bayar kos perkhidmatan sebanyak RM 65 sebulan,siap ada kolum peringatan lagi kat belakang surat tu{ PERINGATAN ! Kos pentadbiran dikenakan setiap bulan selagi mempunyai baki pinjaman}. Tapi aku tak pastilah bini aku terlibat atau tidak dengan caj yang telah diturunkan baru-baru ini.

Lihat bukti bil PTPTN bini aku ;


(KLIK PADA IMEJ UNTUK LEBIH JELAS)











Razak Nordin berpesan ; Rujuk pada bahagian yang telah dibulat itu.
Razak Nordin berpesan ; Terimakasih kerana bagi pinjam kat bini aku, tapi tengok dan nilailah sendiri gambar di atas.

1 comment:

adanz said...

caj baru untuk perjanjian baru, maksudnya untuk org baru nak apply pinjaman, yg tgh jalan atau dah abih jalan dan masih membayar, jalan terus...... itu la dia kerajaan kita memang bagus dalam bab 2 bagi bantuan ni