Wednesday, July 22, 2009

Sarapan Pagi Rabu dan SMS Seorang Sahabat

Pagi ni aku ada terima sms dari seorang sahahat dari Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah, Kulim, Kedah. SMS tersebut ditulis begini "Terimakasih. Yusaini berpesan : ingat penyakit, tengok perut. Tolong la krgkan lemak2 d bdn tu."

Sebelum tu, kesempatan ni, aku nak ucap terima kasihlah atas pesanan yang amat baik tu. Cuma masalahnya, masalah lagi aku ni, mampukah aku untuk istiqamah untuk membuang tital "YB" tu. Azam dan semangat tu ada, cuma macam tahi ayamlah, hangat kejap je. Mudah-mudahan lepas ni aku kena ingat konsep "ASRS" yang aku dapat masa kursus CPCM tempohari.

Tengok gambar ni ;





(GAMBAR "MUKA" TERPAKSA DI"CLEAR"KAN ATAS BEBERAPA FAKTOR..HUHUHU)

Tu dia, sarapan pagi ke makan pagi, aku pun tak pasti. Masa ni baru sudah buat solat sunat gerhana matahari kat Pusat Islam.

Razak Nordin berpesan ; Gambar itu bukan "AKU" tapi sahabat-sahabat seperjuanganku.
Razak Nordin berpesan ; Jadi "YB" ("YB" Yang Boroi, Yang Buncit) boleh gagah lagilah, tapi jangan sampai jadi "YAB" dahlah, lagi parah.("YAB" Yang Amat Boroi, Yang Amat Buncit)

No comments: