Sunday, August 23, 2009

Sebelum Masuk Tidur Malam Ini

Sebelum masuk tidur malam ini, ingin kucatatkan sesuatu setelah 2 hari 2 setengah malam Ramadhan kita lalui kali ini. Paling tidak pun sedikit sebanyak telah mengurniakan aku sesuatu ;


1. Allah menguji kesabaranku. Setelah banyak aku menulis. Rupanya apa yang aku tulis tidak di"save" pasal line broadband kejap ada, kejap putus. Ingatkan dah ok. Nasib baiklah aku cuba dinginkan diri ini sedapat mungkin. Sedikit menguji kesabaran di malam Ramadhan ini. Jadinya, tidak dapatlah aku "publish post". Mood sudah hilang. Jom tidur. Kalau mood datang balik aku tulis semula.(Perenggan ini ditulis sebaik sahaja catatan tersebut hilang tiba-tiba)

Razak Nordin berpesan ; Kali ini tiada pesanan. Tunggu sambungan catatan ini, baru ada pesanan Insyaallah.

2 comments:

dba4624 said...

sabar separuh drpd iman..;) sabaq nooooh

adanz said...

sekadar tip untuk blogger, pastikan setiap kali bila kita nak klik publish, pastikan ada line baru klik, kalau tak, usahakan untuk connect setiap kali sblm publish.