Thursday, July 7, 2011

Basikal Merah Di Hari Jadi Ku







Terima kasih kepada semua yang mengucapkan selamat hari lahir kepada saya dalam beberapa hari ini melalui Facebook atau pun secara 'live'.

Terima kasih juga ada segala doa yang telah dipanjatkan untuk saya. Moga-moga ianya diperkenankan oleh Allah SWT. Doa sahabat kepada sahabat dan juga bekas pelajar-pelajar saya. 

Walau bagaimanapun, berbanyak-banyak kemaafan saya pohonkan kepada semua yang mengucapkannya melalui Facebook kerana saya tidak memberikan respon segera melalui Facebook kerana semenjak akhir-akhir ini jarang benar saya membuka Facebook kecuali untuk berkongsi 'entry' saya di pokok-kayu. Dan semua ucapan tersebut saya telah membacanya hanya melalui email sahaja.

Apa pun terima kasih buat semua. 

Teristimewa ucapan terima kasih ini buat isteri dan anak-anak yang menghadiahkan cinta,kasih serta sayang buat Abi sepanjang perjalanan yang dilalui bersama selama ini. Susah senang, pahit maung kehidupan dihadapi bersama dengan segala kesabaran dan ketabahan yang masih berbaki ini.

Terima kasih juga buat isteri dan anak-anak yang dari segi fizikalnya telah menghadiahkan Abi dua biji kek serta sebuah basikal berwarna merah.

Sekali lagi.
Terima kasih buat semua.

No comments: