Thursday, June 12, 2008

RADIX FRIED CHICKEN ( RFC )

Malam tadi bersamaan 11 Jun 2008 lebih kurang jam 10.30 malam, buat kali keduanya aku singgah RADIX FRIED CHICKEN ( RFC ) kat Sungai Petani(masuk kut tol SPU). Secara peribadi sebagai ahli baru setahun jagung dalam HPA aku amat berbangga dengan pencapaian ini. So kepada ahli-ahli HPA kat Politeknik TSS(Politeknik Perlis-nama lama dia)...bolehlah berkunjung ke sana dan zahirkan sokongan anda kepada produk halal. Kepada sahabat-sahabat seperjuangan, mboh kita ke sana. Lihatlah sendiri sambutannya serta rasailah sendiri nikmat dan kelazatannya. Yang pasti jiwa nurani anda akan tersentuh jika anda ahli HPA yang sejati.
Berilah peluang kepada RFC untuk melanggah jauh ke hadapan. Tapi ingat kesempurnaan tidak akan tercapai dalam tempoh yang singkat. RFC perlukan cadangan anda, bukan kritikan yang merosakkan....takbir6x...Hidup HPA kerana Allah dan Ummah seluruhnya.

p/s. Buat Abe DE...puas ke makan RFC....harap-harap puaslah, walaupun aku tahu tak sepuas makan kerang mentah.hehehe..aku dah lama tak makan kerang mentah...hampir dah lupa rasa dia macam mana.hehehe

2 comments:

Shamia said...

Sedapnyer RFC...bila Abe Jak nak belanja adik nyer? Asyik belanja Abe De jah....

Anonymous said...

emm telan air liur.. dah biasa dengan K rasa susah sikit nak tukaq dengan R. Tak po nati kita try gi