Thursday, March 8, 2012

Tanpa Tajuk, Mencari Rasa







Entahlah pasal apa.

Selalunya saya suka bercerita-ceriti melalui blog ini, walaupun 'cerita-ceriti'nya mungkin entah apa-apa pada pandangan orang lain yang  membacanya. 

Namun pada saya, semua yang saya tuliskan di dalam blog ini tetap mempunyai motto yang serupa iaitu "Setiap cerita ada ibrohnya".  Kecil atau besar, sedikit atau banyak.

Paling tidak pun sebagai 'diari bergerak' saya. Dan ketika-ketika tertentu, saya seronok membaca kembali apa-apa yang pernah saya coretkan di dalam blog ini.

Sedihnya, ketika bulan Mac 2012 sudah masuk hari kelapan, saya belum mempunyai kekuatan untuk 'menconteng' blog ini, walaupun banyak juga perkara yang berlaku sepanjang tempoh tersebut tersebut, boleh dikongsikan di blog ini.

Dan mudah-mudahan, 'contengan' pertama hari ini, menjadi titik mula 'contengan-contengan' seterusnya bagi bulan Mac 2012.

Kerana kadangkala, 'KPI' turun naiknya emosi saya boleh dilihat dari jumlah 'entry' di blog pokok-kayu ini.

Dari mata turun ke hati.
Dari hati singgah di hati.

Begitulah harapnya.

No comments: