Friday, March 5, 2010

Maaflah Ye, Saya Tidak "Forward" Pun.

Kira-kira lima hari lepas saya menerima email di bawah dari seorang kawan.

Saya salin dan tampalkan dalam blog ini. Untuk perkongsian dari beberapa sudut.

Pantun Orang Tua-tua.
BABOON TUA HILANG DI SAWAH,
ORANG KAMPUNG SIBUK MENCARI,
JIKA ANDA SCROLL KE BAWAH....., 

 DAH SAH......ANDALAH BABOON YG KAMI CARI!!

Muahahahaahahahahahaa!!!

Kalau ada jarum yg patah
tak payah la disimpan lagi
Kalau ada hati yg marah
kena ingat saya pun terkena sekali.

Jarum yang patah pergi le buang
Jangan buang bersama kain
Kalau tak nak kene sorang
Forwardkanlah kat orang lain.....

Saya tidak "forwardkan"nya atas banyak sebab.

Apa pandangan pengunjung-pengunjung pokok-kayu.blogspot.com?  

"Kesian" kepada tuan punya asalnya. "Manfaatnya" bertali arus dan bermata rantai sampai bila-bila selagi ada orang-orang yang rajin me"maju"kannya ke depan.

Razak Nordin berpesan ; Salah satunya ia "mendidik" saya berbuat sesuatu yang "tidak baik" untuk diamalkan. 

No comments: