Friday, January 8, 2010

Gambar ; Yang Tersurat Dan Tersirat

Hanya gambar tanpa cerita tetapi di dalamnya ada "cerita-cerita" ; Yang tersurat dan tersirat juga.

Sekitar Jamuan Kesyukuran dan Hari Jadi Along


Jemputan dari Kg. Kelubi, Pasir Puteh, Kelantan dan Permatang Pauh, Pulau Pinang.




Ummi Niza dan ahli keluarganya




Terima kasih buat semua.


Dan syukur pada Ilahi. Satu tanda barangkalinya nilai ukhwah sesama kita masih utuh. Moga terus utuh. Terima kasih kepada semua yang sudi hadir tanda "ukhwah" masih hidup di sini.

Rombongan Dari Terengganu Menjamu Selera Malam Sebelum Kenduri Sebenar.


Pekena Satay "Solo" Jawa dan macam-macam lagi.






Semoga ikatan kekeluargaan ini akan terus harmoni dan damai selamanya. Untuk kita juga.

Mandi Manda Di Kolam Renang Pauh Inn, PTSS






Semoga semuanya akan bertambah erat.

Razak Nordin berpesan ; Adakalanya tidak perlu bersuara pun. Cukuplah dengan apa yang kita lakukan. Bukti kita sebenarnya saling harga menghargai sesama insan.

2 comments:

dba4624 said...

acapkali kita tidak perlu bersuara, kerana kalau kau mnjd aku,aku yakin kau akan mengerti..;)

ajaknordin said...

aku yakin aku dah mengerti...yang tersirat disebalik yang tersurat itu...mestikah aku menyebutnya...